سری speed dome در دوربین های تیاندی با قابلیت زوم اپتیکال

سری speed dome در دوربین های تیاندی با قابلیت زوم اپتیکال

سری speed dome در دوربین های تیاندی دارای سیستم چرخش 360 درجه و همینطور زومینگ بالا است و تنظیمات خاص نیز برای آن تعریف می شود.

برای اینکه با سری speed dome در دوربین های تیاندی به طور دقیق آشنا شوید در همین ابتدای مقاله بدانید که این دوربین ها بر اساس preset هایی که توسط کاربران برایشان تعریف می شود حرکت کرده و کنترل می شوند. البته می توان از اپراتور حرکت مخصوص نیز برای حرکت این دوربین ها استفاده کرد. دوربین های اسپید دام در واقع دوربین های گردان هستند و قابلیت زومینگ نیز دارند.

سری speed dome در دوربین های تیاندی چیست؟

سری speed dome در دوربین های تیاندی به صورتی طراحی شده است که می تواند به زاویه های مختلف بچرخد و تصاویر با کیفیتی را به ثبت برساند. این دوربین ها برای کارخانه ها و خطوط تولید و همینطور پروژه های بزرگ بسیار عالی اجرا می شوند. یکی از قابلیت های جالبی که برای سری speed dome در دوربین های تیاندی در نظر گرفته شده است، زوم اپتیکال است. در واقع زوم روی اجسام دورتر صورت میگیرد بدون اینکه کیفیت کار کاهش یابد. شرایط به شکلی است که از یک اپراتور برای مدیریت آن استفاده می شود. عملکرد این دوربین ها نیز به شکل مخصوصی است.

مثلاً یکی از ویژگی های مهم سری speed dome در دوربین های تیاندی این است که چرخش 360 درجه از سمت چپ به راست و برعکس دارد که در نهایت می تواند بسیار ارزشمند باشد. از سوی دیگر حرکت این دوربین ها به شکل عمودی یعنی به سمت بالا و پایین بوده و این رویکرد سبب می شود که تصویربرداری به شکل دقیق صورت بگیرد.

همینطور این دوربین ها دارای سیستم زوم اپتیکال مخصوص هستند. یعنی زوم روی اجسام به شکلی صورت می گیرد که افت تصویر وجود نداشته باشد. مقدار زوم نیز در دیتا شیت مشخص می شود.

ویژگی های سری جدید speed dome در دوربین های تیاندی

یکی از جدیدترین قابلیت های سری speed dome در دوربین های تیاندی، تعقیب خودکار توسط دوربین است. در واقع زمانی که یک سری پارامتر های مهم برای دوربین تعریف شود، میدان دید خاصی برای دوربین مشخص می شود و دوربین می تواند حرکات موجود در میدان دید را ثبت نماید.

همینطور قابلیت زوم بالا در سری speed dome در دوربین های تیاندی سبب شده تا سوژه هایی که در فاصله زیاد قرار دارند با کیفیت مطلوب ثبت شوند. این دوربین ها دارای دیتا شیت های مخصوصی هستند که می توان به واسطه آنها ضریب زوم را تا 15 برابر بیشتر کرد.

در مورد قابلیت preset در سری speed dome در دوربین های تیاندی نیز صحبت شد. این قابلیت به معنی تعریف یک سری تنظیمات پیش فرض برای دوربین است. در واقع به واسطه این تنظیمات می توانید شرایطی ایجاد کنید تا میزان چرخش دوربین در زاویه های مختلف و همینطور زمان چرخش دوربین نیز مشخص شود. مثلاً می توانید برای دوربین زمان 5 دقیقه ای برای چرخش تنظیم کنید. به این ترتیب دوربین هر 5 دقیقه به سمت چپ یا راست گردش می کند. موضوع دیگر قابلیت زوم دوربین است. قابلیت زوم در دوربین های اسپید دام به صورتی است که طبق برنامه ای که شما به دوربین می دهید روی سوژه مورد نظر زوم می کند. این قابلیت ها سبب شده تا محصول مورد نظر بسیار پر طرفدار باشد.

در مورد قابلیت پترن دوربین های اسپید دام چقدر اطلاعات دارید؟

قابلیت پترن یا نقشه برای سری speed dome در دوربین های تیاندی سبب میشود تا محدوده وسیعی از تصاویر در جهت های افقی و عمودی و مورب تعریف شود. این روند سبب می شود تا دوربین به شکل پیوسته در جهات مورد نظر حرکت کند. البته سرعت حرکت نیز بر اساس تنظیمات شما در نظر گرفته می شود.

 

 

 

تمایز سری speed dome در دوربین های تیاندی با سایر برندها

قابلیت دید در شب در سری speed dome در دوربین های تیاندی به قدری پیشرفته است که سبب شده تا بسیاری از افراد این دوربین را برای خرید انتخاب نمایند. قابلیت دید در شب فوق العاده ایجاد می شود. از سوی دیگر قابلیت دید در شب به  دوربین کمک می کند تا بتواند در شب و در تاریکی مطلق تصاویر را به شکل واضح به ثبت برساند. دقت کنید که قابلیت استارلایت نیز در دوربین های مداربسته اسپید دام وجود دارد. این قابلیت سبب می شود تا فناوری ثبت تصاویر در محیط های کم نور با بیشترین وضوح صورت بگیرد. نکته مهمی که باید بدانید برد دوربین های اسپید دام است. برد این دوربین ها با هم فرق می کند. بنابراین برد دید در شب را می بایست بر اساس دیتاشیت دوربین مورد بررسی قرار دهید.

سری speed dome در دوربین های تیاندی در مدل های مینی نیز عرضه می شوند و از نظر عملکرد بی نظیر هستند. تنها تفاوت این دوربین ها روی خاصیت زوم اپتیکال آنها است. در واقع این دوربین ها زوم اپتیکال تا 10 ایکس را پشتیبانی می کنند. کسانی که به دنبال دوربین های مناسب برای واحد های مسکونی و اداری هستند می توانند از سبک های مینی استفاده کنند. این دوربین ها بر اساس موقعیتی که دارند دسته بندی می شوند. در نهایت نیز ساختار مشخصی برای دوربین ها ارزیابی شده است.

 

نکات خرید دوربین تیاندی

برای خرید سری speed dome در دوربین های تیاندی می توانید در ابتدا مدل های مختلف آن را بررسی کنید. این دوربین ها با بردهای مختلف عرضه می شوند که خرید را آسانتر می کنند. در ابتدا می بایست محیط پروژه مشخص شده باشد و سپس عملیات خرید صورت بگیرد. دقت کنید که دوربین های تیاندی از نظر عملکرد تضمین شده هستند. این موضوع سبب می شود تا دوربین های اسپید دام بر اساس ساختاری که دارند دسته بندی شوند. سبک های مینی دوربین ها قیمت نسبتاً ارزان تری دارند. در نهایت یک نکته مهم را از یاد نبرید که برای خرید این دوربین ها می بایست به حرکات اپراتور نیز دقت کنید. تعریفی که برای نوع حرکت دوربین در نظر گرفته می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت سری speed dome در دوربین های تیاندی نیز تا حدودی گرانتر از مدل های معمولی است اما افزایش قیمت قطعاً ارزشش را دارد چون از نظر ایمنی شرایط بی نظیری ایجاد می کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد