سیستم اجرایی early warning در دوربین های مدار بسته

سیستم اجرایی early warning در دوربین های مدار بسته

کاربرد early warning در دوربین های مدار بسته به شکلی است که می تواند هشداری های اولیه نسبت هر عامل خارجی بسیار پنهان را اعلام کند.

یکی از ویژگی های جالب در دوربین های مدار بسته تیاندی early warning  است. early warning در دوربین های مدار بسته نوعی هشدار اولیه محسوب می شود که می تواند به واسطه نور چشمک زن و یا صدا هشدار لازم را در محیط ایجاد کند. البته این ویژگی در دوربین مدار بسته به نوعی برای شرایط حفاظتی بسیار مناسب است و می بایست شرایط لازم فراهم است.

عملکرد early warning در دوربین های مدار بسته

سیستم early warning در دوربین های مدار بسته نوعی سیستم پیشگیری از وقوع جرایم محسوب می شود. یعنی به نوعی تا کار از کار نگذشته است می توان از جلوی فاجعه را گرفت. عملکرد این سیستم به چند شکل است اما در مجموع نوعی سیستم هشدار محسوب می شود. این سیستم به نوبه خود بر اساس ردیابی خودکار عمل می کند. سیستم ردیابی خودکار توسط این سیستم به شکل اصولی و خاص صورت می گیرد. بررسی ها اینطور نشان می دهد که چنین سیستمی را می توان برای مکان های حفاظتی و نظامی مورد استفاده قرار داد. البته این ویژگی به تازگی در دوربین های تیاندی سفارشی سازی شده است و در همه مدل ها وجود ندارد بنابراین در صورتی که نیاز به این قسمت دارید می بایست پیش از سفارش حتماً اعلام کنید تا مدل هایی که دارای سیستم پیش هشدار هستند به شما معرفی شوند.

 

early warning در دوربین های مدار بسته توسط نور چشمک زن

سیستم early warning در دوربین های مدار بسته نسبت به یک سری نشانه ها از خود واکنش نشان می دهد. این سیستم ردیابی خودکار نسبت به محیط را نشان می دهد به طوری که اگر نور غیر واقعی و یا مشکوکی احساس شود شروع به کار می کند. سیستم نور چشمک زن برای این آپشن از دوربین مدار بسته به صورتی است که می تواند هشدار اولیه را برای شرایط سخت در نظر بگیرد. البته یک سری نکات مهم نیز در این راستا مدنظر است. مثلاً اینکه این سیستم ها دارای پارامتر تنظیم نور چشمک زن هستند که خود می تواند روند کار را بهبود دهد. نور چشمک زن در این دوربین ها به شکلی عمل می کند که کاربر بتواند متوجه بروز هر نوع خطری شود. در واقع نوعی پیش هشدار محسوب می شود. دقت کنید که این دوربین ها از نظر سبک اجرایی به شکل ویژه ای طراحی شده اند و شاید یکی از دلایل گران بودن قیمت دوربین تیاندی نیز همین ویژگی باشد.

 

 early warning در دوربین های مدار بسته توسط سیستم صوتی

سیستم صوتی بخش دیگری از ویژگی های early warning در دوربین های مدار بسته محسوب می شود. به طور کلی سیستم صوتی سبب می شود که اعلام هشدار به بهترین شکل صورت بگیرد. دقت کنید که این سیستم به صورتی طراحی شده است که بتوانید یک سری اصول ردیابی خودکار را مدنظر قرار دهید. سیستم صوتی نیز شرایط مخصوص خود را برای اجرا دارد و میتواند یکی از بهترین عملکردها داشته باشد. سیستم صدا در این دوربین به شکلی در نظر گرفته شده است که بتوانید برای شرایط حساس نیز از آن استفاده نمایید.

 

کاربرد early warning در دوربین های مدار بسته

بسیاری از افراد هنوز کاربرد اصلی early warning در دوربین های مدار بسته را نمی دانند. این سیستم برای هر مکانی مناسب نیست و برای شرایط خاص استفاده می شود. مثلاً در صنایعی که نیاز است مواد غذایی بدون هیچ نوع حرارت اضافی مورد استفاده قرار بگیرد این سیستم می تواند هر نوع دود اضافی مانند دود سیگار و ... را تشخیص دهد. در واقع یک سنسور بسیار قوی برای حفاظت از بخش های مهم محسوب می شود. هشدار دودهای خفیف در این دوربین ها سبب می شود که بسیاری از کارخانجات از هر نوع احتمال آتش سوزی در امان باشند. بررسی ها اینطور مشخص کرده است که به طور کلی دوربین مداربسته تیاندی از دسته دوربین هایی است که می تواند ردیابی مناسبی داشته باشد.

این دوربین ها در بیمارستان به خصوص در بخش سردخانه مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای سردخانه های مواد غذایی نیز مناسب است و عملکرد مخصوص خود را دارد. ردیابی اولیه این دوربین ها به شکلی است که می تواند بهترین شرایط را داشته باشد.

 

تنظیمات لازم برای سیستم هشدار در دوربین های تیاندی

تنظیمات این دوربین ها به صورتی است که می توانید بررسی حرکت یا رفت و آمد به صورت روزانه و یا هفتگی داشته باشید. دقت کنید که ممکن است بخواهید زمان هشدار را برای پس از ساعت کاری تنظیم کنید و یا به شکل شبانه روز به اجرا درآورید. به این ترتیب تنظیمات لازم در اختیار شما قرار می گیرد.

 این سیستم می تواند حرکات متعدد و ساده را بر اساس تنظیمات دقیق شما انجام دهد. شما می توانید حالت هشدار را انتخاب نمایید. سیستم هشدار می تواند روی یک دقیقه یا بیشتر تنظیم شود. یک سری هشدار های حرکتی نیز مطرح هستند که بخش مهمی از عملکرد سیستم محسوب می شوند. هشدار های حرکتی می توانند از طریق موبایل نیز به کاربران اطلاع داده شوند. البته کیفیت ویدیوهای گرفته شده نیز بالا است و به طور کلی شرایط به صورتی است که بتوانید سیستم اجرایی دقیقی را مدنظر قرار دهید. سازگاری این ویدیوها با دستگاه های مختلف یک ساختار مهم محسوب می شود. سیستم هشدار حرکتی شامل تکنولوژی مخصوصی است که می تواند بر اساس فعالیت های تجاری و بازرگانی مدنظر قرار بگیرد.

 

 

خرید دوربین تیاندی بر اساس نوع کاربرد

در صورتی که فکر می کنید خرید دوربین مدار بسته برای شما دشوار است می توانید یک سری شرایط را مدنظر قرار گرفته است. دقت کنید که این دوربین ها بر اساس ساختاری که دارند دسته بندی می شوند. یعنی شما طبق نیاز خود دوربین مناسب را انتخاب می کنید. نکته مهم دیگر این است که دوربین های تیاندی از نظر عملکرد چندمنظوره هستند این موضوع سبب می شود تا کار کردن با این دوربین ها به خوبی صورت بگیرد. البته که نصب و راه اندازی این دوربین ها نیز بستگی به فعالیت تجاری و بازرگانی دارد و می توان مشاوره های لازم در این راستا را دریافت کرد. این دوربین ها دارای آپشن های مخصوصی هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد