طراحی  super star light در دوربین های مدار بسته

طراحی super star light در دوربین های مدار بسته

آپشن super star light در دوربین های مدار بسته سبب می شود تا بدون نیاز به منبع نور اضافی اشیا و افراد تشخیص داده شوند.

تکنولوژی سوپر استارلایت با دوربین های دید در شب یک سری تفاوت های خاص دارد. بنابراین پیش از اینکه در مورد super star light در دوربین های مدار بسته بدانید می بایست در مورد عملکرد سوپر استارلایت در دوربین ها و هدف از طراحی این بخش اطلاعات کافی داشته باشید.

سوپر استارلایت در دوربین یعنی چه؟

super star light در دوربین های مدار بسته در واقع به حسگرهای ویژه ای اشاره دارد. این دوربین ها به صورتی هستند که دید در شب را در شرایط کم نور بهبود می دهند. در واقع به زبان ساده می توانند چیزهایی را ببینند که چشم غیر مسلح قادر به دیدن آن نیست. زمانی که سطح نور به مقدار کمی ناچیز باشد در واقع چشم انسان دیگر قادر به تشخیص اشیا نخواهد بود. دوربین های استارت لایت حساسیت فوق العاده ای دارند و مشهور به حسگر نور ستاره هستند. این دوربین ها می توانند تصاویر را واضح تر به نمایش بگذارند.

 

عملکرد super star light در دوربین های مدار بسته دید در شب

از جدیدترین فناوری در آپشن super star light در دوربین های مدار بسته استفاده شده است. این دوربین ها کیفیت پیچیده ای در کاهش نویز دارند. به طور کلی که سبب می شود تا دید در شب واضح تر باشد. این دوربین ها شامل سنسورهای نوری بزرگتری نسبت به دوربین های سنتی هستند. از سوی دیگر دیافراگم بازتری دارند و سرعت شاتر آنها نیز کمتر است. این دوربین ها به طور کلی اجازه می دهند تا نور بیشتری به سنسورها وارد شود. تصاویر به صورت تمام رنگی در شرایط تاریک ارائه می شود. دقت کنید که عملکرد تشخیص چهره و پلاک خودرو برای این دوربین ها در تاریکی شب به راحتی صورت می گیرد. درست زمانی که چشم انسان قادر به دیدن نیست.

در واقع این دوربین ها به صورتی طراحی شده اند که در محیط هایی که کم نور هستند نیز تصویر رنگی به ثبت برسد. حتی شرایط ثبت تصویر به شکل سیاه و سفید نیز مدنظر است. این تغییرات در ثبت تصویر از مواردی است که وابسته به شرایط نوری ارزیابی می شود. کیفیت و وضوح تصویر نیز از موارد پر اهمیت محسوب می شود.

دوربین های سوپراستار لایت می توانند نویز را در سطح بالا از بین ببرند. این موضوع سبب می شود که دید در شب به شکل واضح تری صورت بگیرد. در واقع سیستم دیافراگم بازتری مدنظر قرار می گیرد و در نهایت سرعت شاتر ها نیز کاهش می یابد. در نهایت نور بیشتری به سنسور می رسد. تصاویر نیز به شکل رنگی بر اساس تاریکی به ثبت می رسند. این دوربین ها برای تشخیص چهره و شناسایی و خواندن پلاک بهترین گزینه خواهند بود. حتی شرایطی ایجاد می شود جزئیات به طور دقیق ارزیابی شوند.

 

 

آیا super star light در دوربین های مدار بسته نسبت به آپشن دید در شب سیاه و سفید متفاوت است؟

عملکرد super star light در دوربین های مدار بسته به این صورت است که این دوربین ها امکان دید در شبک رنگی و همینطور دید در شب سیاه و سفید را فراهم می سازند. در صورتی که نور محیط بد و یا کم باشد استارلایت میتواند سیستم را به صورت سیاه و سفید تنظیم کند. تصاویری که به صورت دید در شب و سیاه و سفید به ثبت میرسند کاملاً واضح هستند. دوربین های استارلایت بهترین انتخاب محسوب می شود. در واقع شرایط نوری بین دید در شب رنگی و همینطور سیاه و سفید ایجاد می شود. تغییر در دید در شب معمولاً به صورت دستی نیز تنظیم می شود و دقیقاً طبق نیاز کاربر است.

در گذشته از دوربین های مبتنی بر IR استفاده می شود. سیستم های نظارتی استارلایت به نسبت دوربین های دید در شب IR توانایی بیشتری در ثبت تصویر دارند. کیفیت تصویر در شرایط بد به صورتی است که سبب می شود سنسورهای پیشرفته مورد استفاده قرار بگیرد. دقت کنید که ثبت تصاویر در نهایت مسائل گسترده ای به دنبال دارد.

لزوم انتخاب دوربین های سوپر استارلایت

به 4 دلیل می توان گفت که تکنولوژی super star light در دوربین های مدار بسته انتخاب خوبی برای مشاغل مختلف خواهد بود. اولین مورد وضوح بالای این دوربین ها است. در واقع لنز مخصوصی در این دوربین ها استفاده شده است که می توانند وضوح بالایی را فراهم سازند. مورد بعدی کاهش هزینه های جانبی است. دقت کنید که دوربین های استارلایت در مقایسه با دوربین های مبتنی بر IR شرایط متفاوتی دارند. در واقع در استفاده از این دوربین ها نیازی به استفاده از منابع خاص و پروژکتور نخواهد بود. در نهایت نیز مصرف برق کاهش می یابد. دقت کنید که این دوربین ها می توانند شرایط مخصوص به خود داشته باشند. این دوربین ها نیازی به مصرف برق اضافی  ندارند.

مورد بعدی برد دید در شب است. از آنجا که وابستگی به ال ای دی های مادون قرمز در این دوربین ها وجود ندارد اجزای محیط در دور دست به صورت واضح تری نمایش داده می شوند. دقت کنید که تصویر رنگی نیز در شب به ثبت می رسد. ثبت تصاویر در شب و یا نور کم به شکل رنگی یکی از مهمترین دلایل استفاده از دوربین های استارلایت تیاندی است.

جمع بندی

شاید قیمت دوربین های مداربسته تیاندی سوپر استارلایت در ابتدا کمی گران به نظر برسد اما تشخیص بالا بدون نیاز به نور اضافی یکی از مهمترین مزایای این دوربین ها محسوب می شود. در واقع در این دوربین ها می توانند در هر محیط اعم از محیط های سرد و گرم به خوبی عمل نمایند. این دوربین ها در ثبت تصاویر رنگی نیز به خوبی عمل می کنند. دقت کنید که قابلیت شناسایی در این دوربین ها به شکل مخصوصی است. از دیگر ویژگی های این دوربین ها قابلیت اتصال بی سیم است. در واقع به شکل مستقیم به روترها متصل هستند. دقت کنید که شما می توانید این دوربین ها را در محیط های مخصوص استفاده می شوند.

خرید دوربین های سوپر استارلایت از مواردی است که سبب می شود تا بتوانید تصاویر رنگی بهتری را به ثبت برسانید. دقت کنید که این دوربین ها دارای شرایط اجرایی مخصوصی هستند. این محصول از نظر عملکرد بسیار دقیق است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد