عرضه بدون واسطه سری network camera در دوربین های تیاندی

عرضه بدون واسطه سری network camera در دوربین های تیاندی

سیستم کنترل از راه دور برای سری network camera در دوربین های تیاندی شرایط کنترل و ارسال تصاویر با سرعت بالا به هر مکانی از طریق اینترنت را فراهم می سازند.

سری network camera در دوربین های تیاندی مشهور به سری های کنترلی یا نظارتی هستند. در این دوربین ها از سیستم های کنترل تصویر به واسطه آی پی استفاده می شود. به طور کلی سری network camera در دوربین های تیاندی به صورتی طراحی شده است که در هر شرایط آب و هوایی و همینطور روشنایی روز و تاریکی شب بتواند اجرای درستی داشته باشد.

سری network camera در دوربین های تیاندی چیست؟

سری network camera در دوربین های تیاندی به دوربینی گفته می شود که تحت شبکه های کامپیوتری کار می کند. در واقع تصاویر به واسطه شبکه های داخلی و از طریق اینترنت شرایط ارسال خواهند داشت. ارسال نیز در هر زمان و مکان صورت می گیرد. بگذارید برای کاربرد بهتر این دوربین ها یک مثال بزنیم. فرض کنید که بخش تولیدی یک شرکت در شهرستان های مختلف قرار گرفته است. اما ساختمان اداری در تهران و یا سایر کلان شهر واقع است. به این ترتیب با استفاده از دوربین های تحت شبکه تیاندی در شعبه شهرستان ها به راحتی می توان روند تولید را در بخش اداری یعنی مثلاً در تهران مشاهده کرد. معمولاً این دوربین ها سرعت اجرای بالایی دارند. همینطور به شکل کاملاً دقیق و اصولی اجرا می شوند.

یک موضوع مهمی که در خصوص سری network camera در دوربین های تیاندی مطرح است تفاوت آن با وب کم است. برخی از افراد تصور می کنند که وجود یک وب کم می تواند مانند دوربین های تحت شبکه عمل نماید. در صورتی که این تصور اشتباه است. این دو تکنولوژی بسیار بهم مشابه هستند. اما یکی از بارزترین تفاوت های دوربین های مداربسته تحت شبکه تیانید قابلیت انتقال تصویر با سرعت و کیفیت بسیار بالا است. این روند سبب می شود تا رویکرد حفاظتی دقیقی ایجاد شود.

این دوربین ها قابلیت ضبط و ثبت تصاویر در حجم های مختلف و به میزان گسترده را دارند. چنین شرایطی سبب می شود تا از نظر امنیتی بسیار عالی اجرا شوند. قابلیت استفاده از چندین دوربین به صورت همزمان در سری network camera در دوربینهای تیاندی سبب شده تا شرایط برای دید در شب و زوم تا بیش از 40 برابر فراهم شود. وب کم ها تنها تصاویری با کیفیت پایین را ارائه می دهند.

مزایای سری network camera در دوربین های تیاندی

شاید برای اینکه لزوم خرید سری network camera در دوربین های تیاندی برای شما مشخص تر شود نیاز است تفاوت آن با سایر سری های دوربین تیاندی و یا مزایای آن را بدانید. سری network camera در دوربین های تیاندی برای حفاظت از انواع مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دوربین ها قابلیت ذخیره اطلاعات و تصاویر روی یک حافظه را دارند. از سوی دیگر این دوربین ها می توانند به واسطه اینترنت در هر جای دنیا مثل کارخانه ها و خطوط تولید و همینطور سازمان ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار بگیرند. دوربین های مدار بسته که آی پی کمرا ندارند فقط تصاویر مربوط به فضای نصب دوربین را نمایش می دهند. یعنی شرایط ارسال تصاویر از طریق اینترنت را نیز ندارند.

یکی از ویژگی های مهم سری network camera در دوربین های تیاندی این است که نصب بسیار آسانی دارد. نصب آسان این دوربین ها سبب می شود تا در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرند. از سوی دیگر کنترل هر مکان از راه دور حتی از کشورهای دیگر نیز امکان پذیر است. بنابراین با خرید سری network camera در دوربین های تیاندی در واقع یک تیر و دو نشان زده اید. این دوربین ها دارای حالت دید در شب به صورت رنگی هستند که یکی از ویژگی های مهم آنها محسوب می شود.

از سوی دیگر شناسایی حرکت و سیستم هشدار دهنده بخش مهمی از عملکرد این دوربین ها خواهد بود. از یاد نبرید که این دوربین ها می توانند اطلاعات را روی کارت حافظه اس دی نیز ذخیره سازی نمایند.

 

 

 

تکنولوژی  network camera در دوربین تیاندی

سری network camera در دوربین های تیاندی قابلیت استفاده از چند دوربین یا چند لنز را دارند. دقت کنید که این دوربین ها می توانند تصاویر متحرک را بین یک الی 10 دوربین ضبط نمایند. از سوی دیگر این دوربین ها عملکرد زوم دیجیتال 16 الی 42 برابری دارند که سبب می شود تا شناسایی چهره افراد به خوبی صورت بگیرد. سیستم کنترل از راه دور برای سری network camera در دوربین های تیاندی سبب شده تا اجرای فوق العاده ای داشته باشند. دقت کنید که استفاده بی سیم از این دوربین ها سبب شده تا بتوان در هر مکانی از آنها استفاده کرد. این دوربین ها شرایط حرکت در جهت افقی و عمودی را دارند. همینطور تشخیص حسگر نیز به شکل دقیق صورت می گیرد.

 

 

شرایط استفاده از network camera

شما می توانید از سری network camera در دوربین های تیاندی در هر مکانی استفاده کنید. این دوربین ها به طور کلی برای دفاتر کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. دقت کنید که برای کارخانه ها و سازمان ها و سوله ها و همینطور گاوداری ها نیز می توان از network camera استفاده کرد چون اجرای بی نظیری دارند. این دوربین ها به طور کلی بر اساس سبک اجرایی که دارند درجه بندی می شوند. بنابراین شما می توانید محصول مورد نظر را با کیفیت بالا خریداری کنید.

 

ذخیره سازی تصویر در network camera

network camera به صورتی طراحی شده اند که دارای جایگاهی برای اتصال کارت حافظه بوده و این روند سبب می شود تا تصاویر به خوبی ذخیره سازی شوند. کارت اس دی با ظرفیت 2 گیگابایت برای این دوربین ها می تواند تا میلیون ها تصاویر را ذخیره سازی کند. این دوربین ها از نظر زمان بندی می توانند تا 80 روز اطلاعات تصویری را در خود نگهداری نمایند. تنظیمات مربوط به سری network camera دوربین تیاندی نیز آسان بوده و به شکلی طراحی شده است که می توان از آن برای مکان های مختلف استفاده کرد. نمایندگی تیاندی در ایران به بهترین نحو می تواند شرایط ذخیره سازی تصاویر را فراهم سازد. البته که برای مدیریت چند دوربین تحت شبکه نرم افزاری می تواند از اینترنت های مختلفی استفاده کرد.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد