مشخصات فنی انواع vms  برند تیاندی

مشخصات فنی انواع vms برند تیاندی

انواع vms برند تیاندی به صورتی طراحی شده اند که شرایط مدیریت دقیق بر اساس پهنای باند گسترده روی تصاویر ضبط شده را خواهند داشت.

انواع vms برند تیاندی ابزاری مناسب برای مدیریت و بررسی تصاویر ضبط طراحی شده اند. نام کامل این دستگاه Video Management Server است. این دستگاه ها نوعی سرور همه کاره محسوب می شوند. از سوی دیگر دارای مدل های متنوعی هستند که هر یک بر اساس نیاز کاربران به فروش می رسد.

انواع vms  برند تیاندی در یک نگاه

انواع vms  برند تیاندی به منظور ضبط و بررسی تصاویر استفاده می شوند. این دستگاه نوعی سیستم مدیریت مرکزی قدرتمند با عنوان EASY 7 CMS دارد. این سیستم با سرویس پخش و سرویس های ذخیره سازی ادغام شده و در نهایت می تواند مدیریت خوبی روی ضبط و نمایش زنده و همینطور نقشه الکترونیکی ویدیوها داشته باشد. انواع vms  برند تیاندی به صورتی طراحی شده اند که به واسطه آنها می توان زنگ های هشدار پیچیده را مدیریت کرد و حتی برای مدیریت مرکزی نیز یک انتخاب عالی محسوب می شوند. این دستگاه طراحی منحصر به فردی دارد و از حافظه قدرتمندی برای آن استفاده شده است. در واقع قابلیت مدیریت متمرکز ویدیو ها را برعهده دارد.

به طور کلی انواع vms  برند تیاندی در سه مدل 1000 و 2000 کاناله عرضه می شود. از نظر پشتیبانی هارد نیز بسته به نوع وی ام اس نیز از 8 الی 24 هارد برای آن استفاده شده است. در تولیدات این محصولات از دیکدرهای 9 و 16 کانال استفاده شده است. از انواع vms  برند تیاندی در پروژه های نصب دوربین مدار بسته استفاده می شود.

 

سرور مدیریت تصاویر K2000 تیاندی

در بررسی انواع vms  برند تیاندی یکی از مدل های پرفروش K2000 است. در گذشته سرور ها معمولاً از پورت های بالایی برخوردار نبودند. این روند سبب می شود تا نیاز کاربران در حد محدود برطرف شود. گاه نیز می بایست از سرور های گرانتری خریداری می شود. این موضوع بسیار هزینه بر بود. سرور مدیریت تصاویر K2000 توانسته نیاز سنجی همه جانبه روی جامعه هدف داشته باشد و همه نیازهای شما را برای مدیریت تصاویر برطرف سازد. در این پلتفرم امنیتی شرایط مدیریت ویدیو و ذخیره سازی و ارسال آن وجود دارد. همینطور موقعیت رمزگشایی و کنترل دسترسی و بررسی موانع دیده می شود. شرایط به صورتی است که مدیریت بازدیدکنندگان نیز مدنظر است.

سرور مدیریت تصاویر تیاندی سری K به طور کلی از نظر کیفیت تضمین شده است. همینطور راه حل همه جانبه بر اساس اکوسیستم امنیتی برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای فناوری های مخصوصی است که برای سرور مدیریت تصاویر تیاندی وابسته به فناوری همگرایی با معماری دوگانه پیش می رود. یعنی موتور پردازش در این سرور به صورت کاملاً هوشمند و مستقل در نظر گرفته شده است. سرور شرایط ذخیره سازی متمرکز را دارد. دقت کنید که این سرور ها به طور کلی می توانند از جدیدترین نسل های سرور های امنیتی و اختصاصی پشتیبانی نمایند. در انواع vms  برند تیاندی 4 سرور مدیریت مرکزی، سرور دسترسی و ذخیره سازی و رمزگشا به صورت ترکیبی اجرا شده اند. در واقع همه امکانات در این دستگاه ها دیده می شوند. این در حالی است که وضعیت پیکربندی این سرور ها نیز دقیق بوده و سبب می شود که هزینه ها تا حد زیادی کاهش پیدا نمایند.

 

هماهنگ سازی آسان انواع vms  برند تیاندی

یکی از ویژگی های انواع vms  برند تیاندی هماهنگ سازی آسان آن است. در واقع این هماهنگی سبب می شود تا خدمات و ویژگی ها به طور دقیق فراهم شوند. دقت کنید که ماژول های تشخیص چهره برای این دستگاه ها در نظر گرفته شده است. این ماژول ها بر اساس هوش مصنوعی اجرا می شوند. ارتباط نیز با سایر دوربین ها به واسطه ip مشخص صورت می گیرد. رمزنگاری کردن این دستگاه نیز بر اساس امنیت آن ارزیابی شده است.

تست های انجام شده زیادی روی این دستگاه دیده می شود به طوری که در مقایسه با سایر سرور های موجود در بازار میتواند بیشترین میزان سرعت پاسخ دهی را در دیتابیس داشته باشد. این موضوع سبب می شود که صرفه جویی در زمان صورت بگیرد.

تیاندی برندی معتبر در دنیا در زمینه تولید انواع دوربین محسوب می شود. این برند در لیست سه تولیدکننده برتر دوربین در چین شناخته  شده است. در جهان نیز رتبه 7 را کسب کرده است. با انتخاب انواع vms  برند تیاندی در واقع در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده اید. از یاد نبرید که این دستگاه بهترین گزینه برای ضبط های تحت شبکه و همینطور نمایش زنده محسوب می شود. از سوی دیگر می تواند نقشه الکترونیکی و مدیریت ویدیوهای انبوه را نیز انجام دهد. ویژگی زنگ هشدار برای این دستگاه به نسبت رده های مشابه متفاوت است. دقت کنید که زنگ هشدار می تواند برای این دوربین ها یک عملکرد مخصوص باشد. حافظه قدرتمند در این دوربین ها سبب شده تا نیازی به حافظه جانبی نداشته باشید. در واقعی مشکلی در مدیریت حجم و حافظه وجود نخواهد داشت.

پشتیبانی بی نظیر سرور مدیری تصاویر تیاندی

سرور مدیریت تصاویر تیاندی مدل K2000 می تواند از 24 هارد دیسک پشتیبانی نماید. این سرور به صورتی طراحی شده است که قابلیت ذخیره سازی به شکل متمرکز را دارد. همینطور شرایط رمزگایی تا 2000 کانال برای این دستگاه دیده می شود. این سرور ها شامل دو رابط خروجی هستند که به صورت VGA و همینطور hdmi پشتیبانی می شوند. همینطور سیستم عامل لینوکس نیز روی آنها نصب می شود. پهنای باند ورودی ویدیو برای این سرور ها نیز 512 مگابایت در نظر گرفته شده است. وضعیت پهنای باند خروجی نیز 400 مگابایت است. این دستگاه قابلیت فعال و غیرفعال سازی تشخیص چهره را دارد. شرایط ذخیره سازی ویدیوهای ضبط شده به صورت محلی و جدا از فضای ابری وجود دارد. همینطور می توانید از سرور های مدیریت تصاویر مخصوص برای پیکربندی های مخصوص استفاده کنید. رابط کاربری این دستگاه راحت و زیبا در نظر گرفته شده است.

رابط کاربری زیبا و راحت برای این سرور ها به صورتی است که می تواند نظارت دقیق بر وضعیت دیسک داشته باشد. پیکربندی های منظم در این دستگاه سبب شده تا یک محصول کاملاً حرفه ای برای پروژه های بزرگ محسوب شود. قابلیت جستجوی چهره نیز در سری جدید vms  برند تیاندی دیده می شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد