معرفی جامع انواع nvr برند تیاندی

معرفی جامع انواع nvr برند تیاندی

انواع nvr برند تیاندی بر اساس تعداد کانال، نوع تصویر خروجی و همینطور استاندارد ذخیره سازی طبقه بندی و عرضه می شوند.

 

 

NETWORK VIDEO RECORDER مخفف nvr بوده و به معنای دستگاه ذخیره ساز ویدیویی است. برند تیاندی این محصول را با مشخصات متنوعی عرضه کرده است. انواع nvr برند تیاندی کمک می کند تا هر زمانی که نیاز دارید تصاویر دوربین مدار بسته را ضبط کنید. این دستگاه بر اساس سیستم مدار بسته تحت شبکه برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته طراحی شده است. در واقع هیچ یک از انواع nvr برند تیاندی نیازی به کامپیوتر و یا سخت افزار خاصی ندارند. این دستگاه ها شامل سیستم عامل لینوکس بوده و تعداد هارد دیسک مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده است. دقت کنید که ضبط تصاویر در این دوربین ها به شکل اصولی ارزیابی شده است.

انواع nvr برند تیاندی در یک نگاه

یکی از مهمترین ویژگی های انواع nvr برند تیاندی این است که شرایط تهیه کردن بک آپ از تصاویر روی حافظه جانبی وجود دارد. همینطور یک سری استانداردهای فشرده سازی نیز برای این دستگاه ها در نظر گرفته شده است که در نهایت سبب می شود که فضای ذخیره سازی بیشتری در دسترس قرار بگیرد و به نوعی بهینه سازی شود. این دستگاه به صورت اختصاصی برای ضبط تصاویر دوربین های تحت شبکه استفاده می شود. از سوی دیگر ثبت و نگهداری تصاویر ارسالی از سوی دوربین ها نیز شرایط بازبینی خواهد داشت. استاندارد فشرده سازی جدیدی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است سبب می شود تا فضای ذخیره سازی بهبود یابد. این دستگاه به طور اختصاصی می تواند تصاویر را ضبط کند. از سوی دیگر این دستگاه می تواند تصاویر ارسالی را از سوی دوربین مدار بسته نگهداری کند. این دستگاه سبب می شود تا امنیت خاطر برای صاحبان کسب و کار شود.

 

nvr برند تیاندی چه وظایفی دارد؟

انواع nvr برند تیاندی به صورتی طراحی شده اند که می توانند تصاویر را به صورت زنده پخش کنند و یا بازپخش تصویر داشته باشند. تنظیم ویژگی های تصویر از دیگر ویژگی های این دستگاه است. یعنی می تواند روشنایی و رنگ را تنظیم کند. ضبط تصاویر ارسالی به واسطه دوربین مدار بسته تحت شبکه نیز صورت می گیرد. ذخیره سازی تصاویری نیز به واسطه حالت های ضبط شده صورت می گیرد. از سوی دیگر این دستگاه می تواند شرایط برق رسانی به دوربین را فراهم سازد. پردازش تصویر نیز شامل نقشه گرمایی، تشخیص چهره و ... خواهد بود.

 

 

معرفی انواع nvr برند تیاندی

از آنجایی که انواع nvr برند تیاندی در مدل های مختلف عرضه می شوند قصد داریم برخی از دستگاه های پرفروش را معرفی کنیم:

دستگاه Nvr تیاندی مدل tc-r3105

دستگاه Nvr تیاندی مدل tc-r3105 دارای ورودی HD است. این دستگاه قابلیت اتصال به دوربین های شبکه شخص ثالث را دارد. برای این دستگاه حداکثر 5 ورودی کانال در نظر گرفته شده است. این دستگاه می تواند از نمایش زنده پشتیبانی کند و همینطور شرایط پشتیبانی از حافظه و دوربین های متصل شده تا 6 مگاپیکسل را دارد. این دستگاه دارای خروجی های HDMI و همینطور VGA به شکل همزمان است. میزان رزولوشن دستگاه نیز به صورت 4K در نظر گرفته شده است. این دستگاه به طور کلی دارای یک عدد پورت SATA بوده و برای هارد 1 HDD در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای استاندارد فشرده سازی 265 است که به شکل موثر می تواند حجم ویدیو ذخیره شده را تا میزان 75 درصد کاهش دهد.

 دقت کنید که برای این دستگاه پورت شبکه با سرعت 10/100 mbps در نظر گرفته شده است. دستگاه دارای سیستم مدیریت مرکزی دوربین های آی پی بوده و به طور کلی شامل پیکربندی مخصوصی است. همینطور شرایط اطلاعات ورودی و خروجی و نمایش اطلاعات به صورت real-time برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

 

دستگاه nrv تیاندی مدل tc-r3110

یکی از ویژگی های مهمی که در انواع nvr برند تیاندی به خصوص مدل 110 دیده می شود سیستم پلاگ اند پلی است که سبب می شود تا تصاویر در زمان مشخص شده ای اجرا شوند. این دستگاه ها قابلیت اتصال به دوربین های شبکه شخص ثالث را دارند. برای این دستگاه ها حداکثر 10 کانال ورودی در نظر گرفته شده است. همینطور دارای 8 عدد پورت poe هستند. این دستگاه می تواند از نمایش زنده پشتیبانی نماید و همینطور حافظه و پخش دوربین های متصل شده تا 6 مگاپیکسل را دارد.

 وضعیت خروجی برای این دستگاه نیز به صورت HDMI و VGA به شکل همزمان است. از سوی دیگر این دستگاه می تواند بیشترین رزولوشن خروجی را در نظر بگیرد. دستگاه دارای یک عدد پورت SATA بوده که برای هارد 1 HDD در نظر گرفته می شود. همینطور استاندارد فشرده سازی S+265 را پشتیبانی می کند و می تواند حجم ویدیو را تا 75 درصد کاهش دهد. بررسی ها اینطور نشان می دهد که این دستگاه از نظر عملکرد شرایط مخصوص به خود را دارد.

مدیریت مرکزی دوربین نیز به صورت دقیق ارزیابی شده است. همینطور شامل پیکربندی مخصوصی بوده و اطلاعات ورودی و خروجی مشخصی دارد. نمایش اطلاعات نیز به صورت دقیق است. این دستگاه قابلیت اتصال به دوربین های تحت شبکه را دارد و می تواند پخش و پشتیبان گیری دقیق از هشدارهای VCA داشته باشد.

 

 

دستگاه NVR تیاندی مدل TC-R31203

در بین انواع nvr برند تیاندی می توان گفت که مدل 203 می تواند شرایط جستجوی هوشمند برای ناحیه انتخاب شده در ویدیو را داشته باشد. همینطور موقعیت پخش هوشمند نیز دارد که برای پیشرفت تاثیرگذاری پخش بهترین گزینه محسوب می شود. این دستگاه دارای مرورگر وب6 بوده و از پلاگین رایگان برای آن استفاده شده است. یعنی شما می توانید ویدیوهای مختلفی را روی همه مرورگرها مشاهده نمایید. این دستگاه از فضای ابری نیز پشتیبانی می کند و شرایط اجرای بی نظیری دارد. همینطور شرایط پشتیبانی از فرستنده با برد بلند 250 متری را در نظر می گیرد.

جمع بندی

انواع nvr برند تیاندی بر اساس تعداد کانال، میزان رزولوشن قابل پشتیبانی و کیفیت ضبط در کانال ها و همینطور تعداد هارد دسته بندی می شود. خروجی تصویر در هر یک از انواع nvr برند تیاندی متفاوت است و فشرده سازی تصاویر نیز به شکل اصولی صورت می گیرد. پهنای باند برای این دستگاه نیز به صورت استاندارد در نظر گرفته می شود.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد